czwartek, 23 stycznia 2014

hiii!

Hej miśki. :) Co u Was? Kiedy macie ferie? Ja zaczynam już w sumie 1 lutego i odliczam też dni do urodzin. :D
Będę miała trochę czasu przez te 2 tygodnie i myślałam, że może chcecie, żebym Wam tutaj coś napisała? :) Nie mówię o opowiadaniu 100-u rozdziałowym, ale o czymś krótkim. :) Jakiś jedno/kilku-part. Jeżeli ktokolwiek to przeczyta, bo pewnie mało kto już tu wchodzi, to niech napisze pod spodem, o czym chciałby poczytać. Teraz Wy podsuńcie mi pomysły, a ja postaram się je wykorzystać. Wszystko w Waszych rękach! :)

Czekam! x 

7 komentarzy:

  1. haha :) o popacz ;> pomysłów nie mam, ale jak napiszesz to będzie miło ;* Czekam.
    Pozdrawiam, P.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak napisz:) o miłości oczywiście o miłości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o milosci znowu... naposz o problema h nastolatkow nalogi i te sprawy taka odmiana o 180 stopni XD ale i tak twoja decyzja ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z aninomkiem - proszę nie o miłości! Przesyt. Mogłabyś właśnie poruszyć temat problemów nastolatków. Czekam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. ja zaglądam tutaj nadal ale coś ostatnio niezbyt miałam na to czas :/ hmmm myślę że mogłabyś napisać coś komediowego ;) wiem że to nie prosty temat no ale jednak jakiś pomysł jest :) Tośka :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś romantycznego *-* Miłość, przyjaźń ;)

    OdpowiedzUsuń